![Confederación Intersinidical Galega](/assets/cig/2022/logos/cig.png)
Delegadas e delegados da CIG mobilízanse na Coruña para esixir un convenio digno nos centros de chamadas
![](assets/images/4/22-01-25_MobilizacionConvenioCentroChamadas_07-677f92d4.jpg)
Delegadas e delegados da CIG nos centros de chamadas concentráronse este martes diante de varias empresas do sector situadas no Polígono da Agrela (A Coruña) para reclamar un convenio digno e rexeitar os intentos da patronal de precarizar aínda máis as condicións laborais no sector. Estas protestas enmárcanse no calendario de mobilizacións acordado pola CIG en resposta á falta de avances na mesa de negociación do convenio, caducado dende decembro de 2019.
![](imaxes/adaptadas/780/files/novas/2022/01/25/centros%20chamadas/22-01-25_MobilizacionConvenioCentroChamadas_06.jpg)
Neste tempo non se produciu ningún avance na negociación "que está totalmente estancada, mentres os soldos dos traballadores e das traballadoras permanecen conxelados, coas condicións precarias deste convenio inmóbiles e cunha patronal que pretende recortar o convenio actual", denuncia a coordinadora do sector, Patricia Cordo. Isto, sumado a que os convenios asinados anteriormente afondaran na precariedade, provocou que a perda de poder adquisitivo fose medrando ano tras ano, até o punto de que de térense aplicado os índices do IPC (incluso os negativos) en lugar das subas pactadas en convenio, o salario anual de teleoperador/a especialista sería hoxe de máis de 16.000 euros, case 2.000 euros máis que o salario anual actual.
A CIG calcula que os cartos perdidos polo persoal en 11 anos a causa das cativas condicións do convenio ascenden a máis de 10.000 euros, nun sector "no que os salarios están a piques de ser superados polo SMI", advirte Cordo, quen subliña que a precariedade non afecta só as retribucións, senón tamén ás elevadísimas taxas de temporalidade, ás dificultades para conciliar, á clasificación profesional inadecuada e obsoleta, á distribución irregular da xornada ou a que boa parte dos contratos son a tempo parcial.
![](imaxes/adaptadas/780/files/novas/2022/01/25/centros%20chamadas/22-01-25_MobilizacionConvenioCentroChamadas_15.jpg)
Teletraballo en precario
A isto habería que sumarlle, os gastos xerados polo teletraballo, imposto ás presas polas empresas ao inicio da pandemia sen garantir ningún dereito e mesmo tendo os traballadores e as traballadoras que pór os propios seus equipos informáticos, teléfonos e a conexión a internet para poder realizar o traballo.
Pero a patronal négase a negociar unhas condicións dignas para esta modalidade e nin sequera compensa xustamente o persoal polos gastos que lle xera o teletraballo, amosando a súa avaricia infinita. É máis, a patronal utiliza o teletraballo como premio ou castigo en función dos resultados, “despedindo sen miramentos a quen non cumpra os obxectivos marcados”.
As mobilizacións continuarán nas próximas semanas
![](imaxes/adaptadas/780/files/novas/2022/01/25/centros%20chamadas/22-01-25_MobilizacionConvenioCentroChamadas_12.jpg)
Por iso, a CIG aposta por reclamar na rúa unha mellora das condicións de traballo, tendo en conta a actitude inmobilista e a falta de interese do empresariado en negociar un convenio que dignifique as condicións laborais e salariais e recoñeza o esforzo realizado polas traballadoras/es do sector durante a pandemia.
O calendario de mobilizacións, que se iniciou o pasado 18 de xaneiro en Vigo, continuará o 8 de febreiro en Ourense, o 22 en Lugo e o 15 de marzo en Santiago.